Vazgeç
Bildirimler

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün

#17634 nolu siparişiniz kargoya verildi.

10dk

Siparişiniz kargoya verildi.

Toplam 4,445.00 TL tutarındaki sipariş.

4 saat

Siparişiniz kargoya verildi.

#235135 siparişiniz tutarınız iade edildi.

2 gün
Alışveriş Sepetim
0

Sepetinizde ürün yok.
Hemen ana sayfaya dönün ve ürünleri keşfedin.

Ürünleri Keşfet

Yükleniyor...

Tarihçe

Tarihçe
}

Türkiye’nin lideri…

Tarihçe

1966’da yerli bir marka olarak dogan Arzum, 50 yildir Türkiye’de hemen her eve girmis ve basarisini kisa sürede uluslararasi boyuta tasimistir. Teknolojiyi tasarim ve yaraticilik ile birlestirerek ortaya çikardigi ürünlerle tüketicilerinin hayatlarini degistirmeyi hedefleyen Arzum, yarim asirlik yolculugunda küçük ev aletleri sektöründe Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön vermistir. Türk mali ilk ütüyü 1967 yilinda, ilk mekanik süpürgeyi 1968 yilinda, ilk mutfak robotunu 1991 yilinda ve ilk elektrikli cezveyi 2003 yilinda üreten Arzum, 2001 yilinda sektörde 3 yil garanti uygulamasini baslatarak sektörde garanti sürelerini uzatan ilk marka olmustur.

“Sen dokunursun degisir dünya” mottosuyla tasarladigi ürünlerle, yerel ve uluslar arasi birçok prestijli ödüle layik görülen Arzum, 2014 yilinda Türk kahvesinde bir devrim yaratarak, dogrudan fincana servis özelligiyle bir ilk olan Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesini yurt içi ve global pazara sunarak büyük bir basari elde etmistir. 2015 yilinda dünyadaki devlet destekli ilk ve tek markalasma programi olan Turquality Programi kapsamina alinan Arzum, OKKA’nin basarisi ile Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymak üzere global bir misyonu da yerine getirmektedir.

Bugün gida hazirlama, pisirme ve kizartma, içecek hazirlama, temizlik, kisisel bakim, ütü olmak üzere 6 ürün kategorisinde 250'den fazla ürünüyle yilda 3 milyonu asan satis gerçeklestiren Arzum, dünyanin 30’a yakin ülkesinde 10 milyon eve ulasarak "dünya markasi olma" yolunda emin adimlarla ilerlemektedir.